شیشه فروشگاه - انواع شیشه ریلی و لولایی فروشگاه

دسته بندی ها: مقالات

شیشه مغازه

 

بهترین راه برای جذب مشتریان به داخل فروشگاه چیست؟ بله درست است ویترین خوب بهترین وسیله برای جذب مشتری بیرونی به داخل فروشگاه است. در واقع ویترین هست که با مشتریان صحبت می‌کند. ویترین فروشگاه شما زبان تبلیغ حضوری شما در محل است. این مسئله اهمیت فراوان ویترین شما را می‌رساند. برای کسانی که به دنبال ایجاد یک نمای مدرن و جذاب برای کسب‌ و کار خود هستند، قطعاً ارزش سرمایه‌گذاری برای آن امری ارزشمند می‌باشد.

 

دراین صفحه از شیشه ی فروشگاه با موارد زیر آشنا شوید:

 

تاثیر "شیشه فروشگاه" در برندینگ کسب و کار

تمامی فروشگاه‌ها، مغازه ها و واحدهای تجاری برای بهتر دیده شدن محصولات خود احتیاج دارند از شیشه هایی با شفافیت بالا و یراق آلات مناسب برای ویترین فروشگاه خود استفاده کنند. دلیل استفاده از شیشه در فروشگاه ها برای جلب مشتری است. اگر در فروشگاه شما از شیشه ای مناسب استفاده شده باشد، علاوه بر افزایش امنیت، به زیبایی و افزایش فروش شما کمک بسیاری می شود.

شیشه مغازه
شیشه مغازه

مزیت های اجرای شیشه فروشگاه در کسب و کار

همانطور که اشاره شد نمای شیشه ای یکی از مدرن ترین و متداول ترین نماها برای جداره های یک فروشگاه می باشد که در ادامه به ویژگی ها و مزیت استفاده از شیشه در ظاهر فروشگاه می پردازیم:

  • کمک به نمایش بهتر محصولات
  • کمک به بازاریابی (سندبلاست شیشه یا چسباندن برچسب بر روی شیشه)
  • گسترش دید مشتری به اجناس و فضای فروشگاه
  • افزایش جذابیت بصری فروشگاه برای مخاطب به سبب شفافیت و جلوه ی شیشه مورد استفاده
  • عایق حرارتی  و جلوگیری از هدر رفت سرما و گرمای فضای داخل
  • دارای مقاومت فیزیکی در برابر خط و خش و ضربه
  • احساس امنیت در فضای عمومی

شیشه مغازه

درب شیشه ای فروشگاه

اگر شما هم به دنبال جلب نظر هر چه بیشتر از سوی مشتریان خود هستید، درب‌های شیشه‌ای فریم لس برای شیشه فروشگاه شما، یک‌راه حل فوق‌العاده است. ما باید فروشگاه شما را برای این که یک ورودی خیره‌کننده و جذاب داشته باشد از نزدیک‌ ببینیم تا پلنی درخور کسب‌وکار شما ارائه نماییم. درب‌های شیشه فروشگاهی با طیف وسیعی از فریم‌های مختلف و انواع شیشه میرال موجود است و این امر به شما اجازه می‌دهد تا قدرت انتخاب بیشتری داشته باشید. 

 

انواع درب شیشه فروشگاه

1. درب شیشه ای اتوماتیک

2. درب شیشه ای دستی

  • درب شیشه لولایی فروشگاه

شیشه فروشگاه با درب لولایی به شیشه‌هایی گفته می شود که برای بازشو درب‌ شیشه ای بر روی لولا می‌چرخد و اغلب به صورت تک لنگه در ابعاد استاندارد ۹۰*۲۲۰ و دو لنگه ۲۴۰*۲۰۰ با استوپ به صورت فریم دار یا فریم لس قابل اجرا می‌باشند.

شیشه مغازه

  • درب شیشه ریلی فروشگاه

درب شیشه ریلی فروشگاه همان طور که از نامش پیداست بر روی یک ریل به سمت چپ یا راست حرکت می کند و معمولا یک لت متحرک است. این سبک از شیشه‌ها نسبت به نوع درب لولایی جای کمتری اشغال می‌کند. شیشه مغازه ریلی یا کشویی یکی از انواع نصب شیشه‌ای می باشد که بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد. در این نوع از شیشه مغازه دو ریل شیشه مورد استفاده قرار می‌گیرد که یکی پایین و دیگری در بالا و شیشه در بین این دو ریل قرار می گیرد در واقع می‌تواند به باز و بسته شدن شیشه کمک کند. این درب قابلیت اجرا به صورت تک لنگه در ابعاد استاندارد ۹۰*۲۲۰ و دو لنگه ۲۴۰*۲۲۰ می‌باشد.

 

حداکثر ابعاد شیشه فروشگاه

شیشه دارای ابعاد و اندازه های گوناگونی می باشد. حداکثر ابعاد شیشه که می توان به صورت یک تکه اجرا کرد ۶۰۰*۳۰۰ سانتی متر می باشد. این ابعاد شیشه به اصطلاح جام ویژه می باشد که دارای معایب و مزایای متفاوتی است. 

شیشه مغازه

طراحی و اجرای شیشه فروشگاه

بدون تردید یک ویترین شیشه ای نمی تواند به تنهایی بدون چیدمان و طراحی منحصر به فرد داخلی مغازه و پشت شیشه، به چشم بیاید. تفاوتی ندارد که شما چه اجناسی را به فروش می رسانید، در هر صورت طراحی باید به نحوی انجام شود که بتوانید مخاطبین را با ورود به داخل فروشگاه تشویق کنید و احساس لوکس بودن اجناس را به آن ها القا کنید. به عبارتی بهره مندی از یک ویترین مناسب با ظاهری شیک می تواند زبان ارتباطی با مشتری را فراهم کند و تاثیر عمیقی بر آن ها بگذارد. شلف شیشه ای نیز موردی است که در ویترین ها بسیار پر کاربرد بوده و می تواند از ایجاد فضاهای حاشیه ای در مغازه جلوگیری کند و اجناس بیشتر به چشم بیایند.

شیشه مغازه
شیشه مغازه

قابل توجه است که شیشه سکوریت پس از تولید، امکان برش ندارد و تمام متراژ مورد نظر باید به طور دقیق قبل از سفارش، برداشت و اندازه گیری شود تا استحکام شیشه حفظ شود و عواقبی پیرامون فضا را تهدید نکند. افراد سعی دارند برای ظاهر بهتر شیشه از شیشه یک تکه استفاده کنند؛ که مجموعه می تواند شیشه را در ابعادهای مختلفی تولید کند ولی بهتر است ابعاد شیشه از استاندارد خارج نشود، تا دوام اولیه شیشه از بین نرود و نیازی به تعویض نباشد. حمل و نقل شیشه به محل نیز باید با ماشین و نیروی با سابقه صورت بگیرد تا شکستگی ایجاد نکند. در هنگام نصب شیشه بررسی گوشه ها و لبه های شیشه به جهت وارد نشدن ضربه بسیار مورد اهمیت می باشد.

شیشه مغازه

قیمت شیشه فروشگاه

قیمت شیشه سکوریت برای فروشگاه به موارد زیر بستگی دارد:

  • متراژ شیشه
  • نوع شیشه (سوپر کلیر، کلییر، فلوت، کریستال و...)
  • ضخامت شیشه (از 4 میلی متر تا 20 میلی متر)
  • یراق آلات
  • فریم و مکانیزم در نظر گرفته شده
  • حمل و نقل

اگر قصد دارید درب شیشه ای برای فروشگاه یا واحدهای تجاری خود سفارش بدهید، قبل از خرید بهتر است با کارشناسان فروش مجموعه ارژن درارتباط باشید. شما می توانید با تهیه این نوع از درب های شیشه ای از شرکت تولید کننده، در هزینه های خود نیز صرفه جویی کنید و خریدی مطمئن و مقرون به صرفه ای را با ارژن پارت تجربه کنید.

شیشه مغازه

 

آیا این نوشته را دوست داشتید؟
برای ورودی فروشگاه خود بهتر است چه نوع دربی انتخاب کنیم؟

درب های کشویی نسبت به درب های لولایی فضای کمتری را اشغال می کنند. اگر فضای ورودی شما از فضای کمی برخوردار است، نصب درب کشویی می تواند ورود و خروج به داخل فروشگاه را آسان تر از باز کردن درب لولایی کند. هچنین درب های کشویی نسبت به درب های لولای هزینه ای بیشتری در بر دارند به همین جهت بهترین انتخاب برای ورودی هرفروشگاه متفاوت است که شما باتوجه به فضای موجود و هزینه میتوانید بهرین گزینه را انتخاب کنید.

برای ورودی فروشگاه از چه شیشه هایی استفاده می شود؟

درب های شیشه ای از شیشه های ایمن لمینت و شیشه سکوریت ساخته می شوند زیرا امنیت بیشتری به وجود می آورند.

زمان مورد نیاز برای تولید و اجرای درب شیشه ای مغازه چقدر است؟

درب شیشه ای امکان انتخاب پکیج های مختلفی را برای مشتریان فراهم کرده است. شما می توانید برا اساس دیتیل های پروژه خود در کوتاه ترین زمان ممکن ان را دریافت کنید.